pasterwheel.blogg.se

Iphoto library manager manual
Iphoto library manager manual








iphoto library manager manual
  1. #Iphoto library manager manual how to
  2. #Iphoto library manager manual software

See "X" wepụ a n'ọbá akwụkwọ ma ọ bụ "exclusions. Ị nwere ike ma pịa "Chọta Duplicates" button ke toolbar ma ọ bụ họrọ "Chọta Duplicates" si n'ọbá akwụkwọ menu. IPhoto Library Manager na-enyekwa ikike chọta na-ewepụ oyiri photos. Ọ bụrụ na ị chọrọ ka ịgbanwe ebe a na-eme n'ọdịnihu, dị nnọọ pịa "Change ọnọdụ" button ime otú ahụ. Ị ga-ahụ ga rịọrọ ịhọrọ a aha na-edebe na draịvụ ike gị ngwaahịa elu ika-ọbá akwụkwọ ọhụrụ.

iphoto library manager manual

Ị nwere ike ma sere otu n'ime gị tupu ẹdude ọba akwụkwọ kwupụta ebe ọ na-ekwu "dobe ebe ọbá akwụkwọ", ma ọ bụ bụrụ na ị chọrọ ka amasị gị tupu ẹdude ọba akwụkwọ na-ngwakọta n'ime a ika ọbá akwụkwọ ọhụrụ, pịa "jikota n'ime ọhụrụ, ohere iputa ọbá akwụkwọ "isi. Mgbe na ị chọrọ tụọ kpọmkwem ihe iPhoto n'ọbá akwụkwọ na ị chọrọ iji nweta niile foto na ndị ọzọ na ọdịnaya na ị na-agakọ. Na-egosi otu ma ọ bụ ukwuu ọba akwụkwọ onye ihe ị ga-eleghị amasị ịkwaga n'ime dị iche iche katalọgụ, ịdọrọ ọba akwụkwọ site na ọbá akwụkwọ ndekọ na ekpe na-ada ha niile n'elu ebe kpọrọ "Họrọ Isi Iyi Libraries". Site ndabara, ọhụrụ kere n'ọbá akwụkwọ ga-efu na ihe na ị nwere ike họrọ ihe oyiyi na-kwukwara na ya.

#Iphoto library manager manual how to

Learn how to set up and use iCloud Photos. Mgbe ahụ a window ga-gbapụta ka ị na-ahọrọ aha na ọnọdụ maka ọbá akwụkwọ ọhụrụ. iCloud Photos works with the Photos app to keep your photos and videos securely stored in iCloud, and up to date on your iPhone, iPad, Mac, Apple TV, and. Ka ịmepụta ọbá akwụkwọ ọhụrụ, ị nwere ike na-aga "File"> "Mepụta Library" ma ọ bụ pịa "Mepụta Library" bọtịnụ na iPhoto Library Manager window. Ebe a bụ ndu na-esi eji nke a iPhoto Library Manager.ĥ. I nwekwara ike inyocha maka foto na a naanị Ọbá akwụkwọ, ma ọ bụ transversely niile nke gị ọbá akwụkwọ n'otu oge. Ị nwere ike ime ka ojiji nke iPhoto Library Manager si photos nchọgharị iji ngwa ngwa na-ele gị photos ndebe imeghe iPhoto onwe ya. Ị nwere ike mfe eke a arọ n'ọbá akwụkwọ n'ime ọtụtụ kọmpat ọba akwụkwọ, ngwakọta n'ozuzu ọba akwụkwọ na-esote onye ọ bụla ọzọ kpọmkwem n'ime a nnukwu otu, ma ọ bụ mezie a emerụ n'ọbá akwụkwọ nke a na-wetere iPhoto ka dangle ma ọ bụ nkukota. Omume na collections na-nwetaghachiri mgbe ọ bụla duplicated, ma ma nke gbanwetụrụ na pụrụ iche albums nke ọ bụla image na-depụtaghachiri otú kwesịrị ekwesị. Ọ Ọzọkwa na-enye gị ikike iji emepụtaghachi foto gị site na otu akpan akpan n'ọbá akwụkwọ dị iche iche n'ọbá akwụkwọ, na-eme n'aka na ị na mgbe niile na-niile dị mkpa ọmụma.

#Iphoto library manager manual software

Ọ bụ ya mere Abụba Cat Software ịzụlite a ịba uru akpọ iPhoto Library Manager. Otú ọ dị, mgbe ụfọdụ, i nwere ike ịhụ na ọ bụ ezi na-ewe oge jikwaa gị iPhoto ọba akwụkwọ. Ị nwere ike mfe sọfụ photos na gị onwe gị ọbá akwụkwọ guzozie si iPhoto, na-enweghị mkpughe ọ bụla otu nchekwa nanị na-ele foto, ma ọ ichu nta nile kọmputa gị iji na-esochi nke a họrọ foto. IPhoto na-eme ka o kwe gị omume jikwaa gị foto n'etiti ọtụtụ faịlụ nchekwa.










Iphoto library manager manual